Patiënten oproepsysteem voor de zorg

Met de draadloze oproepsystemen van Bee-Line profiteert u van laagdrempelige oplossingen voor de communicatie tussen zorgmedewerkers en patiënten. Ook de communicatie tussen zorgmedewerkers onderling verloopt eenvoudiger en efficiënter met een draadloze pieper, buzzer of pager. Met een oproepsysteem voor zorginstellingen verbetert u eenvoudig de ervaring van patiënten en verlaagt u de werkdruk voor uw medewerkers.

  • Verbeterde communicatie
  • Wachttijden worden geminimaliseerd
  • Hogere patiënttevredenheid
  • Verminderde werkdruk
  • Hogere efficiëntie en veiligheid

Bent u geïnteresseerd in een oproepsysteem voor de zorg? Neem dan nu contact met ons op via 030 268 2957 of door een mail te sturen sales@oproepsystemen.nl. Wij adviseren u graag over het product dat het beste past bij uw instelling.

Ontvang meer informatie

Neem vrijblijvend contact op met Bee-Line voor informatie over onze oproepsystemen!

Populaire oproepsystemen voor de zorg

Draadloze oproepknop voor patiënten

  1. De patiënt drukt op de oproepknop
  2. Het kamernummer van de patiënt verschijnt op de ontvanger van de zorgmedewerker, zodat deze snel de reden voor de oproep kan achterhalen
Systeem van draadloze oproepknop

Systeembeheer van de wachtrij

  1. Patiënten in de wachtkamer krijgen een pager
  2. De receptie kan de pager oproepen wanneer het medisch team klaar is om de patiënt te ontvangen
Systeembeheer van de wachtrij

Interne draadloze oproep

  1. In geval van nood toetsen de medische teams het nummer in van de arts of beveiliging
  2. Deze persoon wordt op de hoogte gesteld via het ontvangende horloge, waarna hij naar de afdeling kan gaan waar hulp nodig is
interne draadloze oproep

Oproepsystemen voor verzorgingstehuizen

De zorg oproepsystemen van Bee-Line zijn geschikt voor elk soort zorgverlenende instelling. Niet alleen in ziekenhuizen is snelle communicatie tussen patiënten en zorgmedewerkers van belang. Ook bijvoorbeeld verzorgingstehuizen hebben baat bij draadloze en gebruiksvriendelijke communicatieoplossingen. Zo kunnen bewoners van aanleunwoningen heel eenvoudig de hulp van de verpleging inroepen wanneer dat nodig is. Op die manier kunnen senioren zelfstandig blijven wonen, maar in geval van nood wel snel hulp inschakelen.

 

Optimale wachtbeleving voor patiënten

In ziekenhuizen of poliklinieken is er vaak sprake van wachttijden, waardoor patiënten lang in de wachtkamer moeten zitten voordat ze worden geholpen. Een wachtkamer roept vaak verveling op, waardoor zenuwen of gevoelens van irritatie ontstaan. Met een oproepsysteem van Bee-Line hoeven patiënten niet meer in de wachtkamer te blijven als ze op hun afspraak wachten. De patiënt krijgt een pager mee en kan zelf ergens anders in het ziekenhuis koffie gaan drinken of even naar buiten gaan. Zodra de patiënt aan de beurt is, verstuurt de receptie of de arts een signaal waardoor de patiënt gewaarschuwd wordt en terug naar de wachtkamer kan gaan. Zo wordt het wachten op een afspraak een stuk minder vervelend en zal de patiënttevredenheid stijgen.

 

Contact met Bee-Line

Heeft u vragen over onze patiënt zorg oproepsystemen? Neem dan direct contact met ons op via 030 268 2957 of door een mail te sturen naar sales@oproepsystemen.nl. Wij bieden ook oproepsystemen aan voor andere branches, zoals de horeca, retail en logistiek.