Ervaringen met oproepsystemen

SSP Group is internationaal marktleider op het gebied van Food & Beverage op reislocaties in meer dan 30 landen wereldwijd.

 “Gevestigd op de luchthaven Amsterdam Airport Schiphol doen wij zaken met Bee-Line Oproepsystemen.nl, en wel sinds 2010. Wij zochten een gastvriendelijk oproepsysteem voor onze locaties te Schiphol Airport. Bee-Line heeft professioneel onze locaties bezocht en ons verschillende oproepsystemen voorgelegd waar wij als ondernemer zeer enthousiast over zijn. Ondertussen hebben wij meerdere bestellingen geplaatst bij Bee-Line waarvoor telkens geldt dat  deze altijd snel en accuraat worden afgeleverd.

Ik kan dan ook niet anders zeggen dat ik Bee-Line aan andere ondernemers kan aanbevelen”.

SSP Group | The Food Travel Experts Worldwide

 

VUmc (universitair medische centrum in Nederland met medische faculteit en ziekenhuis als kernfunctie) heeft gekozen voor het Bee-Line patiënt oproepsystemen.

“Goede service is ontzettend belangrijk voor onze patiënten die wachten op een afspraak met een van onze dokters. Wachten is iets wat wij willen voorkomen, maar als er een wachttijd ontstaat maken wij gebruik van de oproepsystemen van Bee-Line. Hierdoor is de patiënt in staat ergens anders te wachten dan in de wachtkamer en kan deze bijvoorbeeld even een kop koffie gaan drinken. De patiënten hoeven zich niet af te vragen of ze vergeten zijn; ze worden altijd tien minuten voor aanvang van afspraken opgeroepen, waarbij de coaster dan een notificatie geeft d.m.v. oplichtende leds, tril of een piep. Wij hopen op deze wijze de patiënt meer gelegenheid te geven zijn tijd in te vullen met dingen die hij belangrijk vindt. Ook is het voor de dokter erg efficiënt werken en helpt dit tevens bij de prioriteitstelling.

Betrouwbaarheid is ‘in onze branche’ een belangrijk gegeven en Bee-Line is hier een solide businesspartner in!”

VU Medisch Centrum Nederland

 

Woopahoo is een indoor pretpark met een wereld van vele toffe en spectaculaire attracties.

“In ons Indoor pretpark Woopahoo in België gebruiken wij met veel plezier het Klant Oproepsysteem van Bee-Line. Op een gemiddelde dag ontvangen wij ruim 500 gasten en wij merken dat wij met het Klant Oproepsysteem van Bee-Line de gasten extra service kunnen bieden. Dit realiseren we nu door rust en overzicht te behouden tijdens de bestellingen. Kortom, we zijn echt heel tevreden over het systeem en zeker ook de service van Bee-Line!”

Woopahoo Pretpark België