9.5 / 10 | 3 waarderingen

Oproepsysteem patiënt zorg

In een winkel komt het vaak voor dat medewerkers met elkaar moeten communiceren, maar geen tijd hebben om elkaar op te zoeken. Onze oproepsystemen voor de retailbranche bieden u de mogelijkheid om efficiënt te communiceren met medewerkers en klanten. De Bee-Line communicatieoplossingen zijn ontworpen om uw winst te verhogen, de klanttevredenheid te vergroten en de werkdruk te verminderen. De voordelen van een retail oproepsysteem:

  • Efficiënt communiceren met personeel en klanten
  • Verhoog uw klanttevredenheid
  • Roep uw medewerkers eenvoudig op
  • Geen luide omroepen meer nodig

Bent u geïnteresseerd in een oproepsysteem voor uw supermarkt of winkel? Neem dan nu contact met ons op via 030 268 2957 of door een mail te sturen naar sales@oproepsystemen.nl. Wij adviseren u graag over het product dat het beste past bij uw zaak.

Ontvang meer informatie

Neem vrijblijvend contact op met Bee-Line voor informatie over onze oproepsystemen!

Populaire retail oproepsystemen

Draadloze oproepknop

Met de draadloze oproepknop geeft u uw klanten de mogelijkheid om eenvoudig assistentie te vragen van een medewerker.

  1. De klant drukt op de oproeptoets
  2. Het afdelingsnummer wordt weergegeven op de ontvanger (scherm of horloge)
  3. De medewerker kan direct zien waarvandaan de klant oproept en de gewenste service kan gelijk worden geboden
systeem van draadloze oproepknop

Interne draadloze oproep

Dit systeem biedt een klantvriendelijke oplossing voor wachttijden, wanneer een klant bijvoorbeeld op een bestelling of reparatie wacht.

  1. De klant doet zijn bestelling en ontvangt een oproepschijf
  2. Tijdens het wachten op de bestelling kan de klant rondkijken in de winkel
  3. Wanneer de bestelling klaar is, krijgt de klant een seintje via de oproepschijf
  4. De klant haalt de bestelling af en levert de oproepschijf in
toezichtsysteem

Interne draadloze oproep (manager)

Op deze manier kan de manager eenvoudig medewerkers oproepen, zonder een luide omroep door de winkel te laten gaan.

  1. De manager toetst het nummer in van de medewerker die hij wil oproepen
  2. De medewerker krijgt direct een melding en kan naar de plek gaan waarvandaan hij wordt opgeroepen
Interne draadloze oproep

Roep collega’s discreet op

Met een oproepsysteem van Bee-Line geeft u uzelf en uw medewerkers de mogelijkheid om snel, efficiënt en discreet met elkaar te communiceren. Zo kunt u dankzij ons interne draadloze oproepsysteem medewerkers oproepen via een draadloze ontvanger. De medewerker kan dan precies zien waar hij nodig is. Op die manier is het niet meer nodig om collega’s op te roepen via een omroepsysteem waarbij ook uw klanten de oproep kunnen horen.

Oproepsysteem supermarkt
Oproepsysteem winkels

Oproepknop voor medewerkers

In veel winkels is de servicebalie altijd bemand, ook wanneer er geen klanten aanwezig zijn. Het is uiteraard veel efficiënter wanneer deze medewerker ergens anders in de winkel werkzaamheden kan verrichten en alleen bij de servicebalie aanwezig is wanneer dit nodig is. Door middel van een servicepoint oproepsysteem kan de klant heel eenvoudig zelf de hulp van een medewerker inschakelen. De medewerker ontvangt een oproep en ziet precies waar de klant die zijn hulp nodig heeft zich bevindt. Op die manier voorkomt u dat medewerkers onnodig bij de servicebalie staan, maar ook dat klanten de winkel uitlopen zonder geholpen te zijn.

Contact met Bee-Line

Heeft u vragen over onze retail oproepsystemen? Neem dan direct contact met ons op via 030 268 2957 of door een mail te sturen naar sales@oproepsystemen.nl.