Oproepsysteem horeca

Onze oproepsystemen voor de horeca bieden een klantvriendelijke oplossing voor wachttijden. Daarnaast geven ze uw medewerkers de mogelijkheid om snel en efficiënt met elkaar te communiceren. Zowel voor uw klanten als voor uw medewerkers is een draadloos oproepsysteem de ideale communicatieoplossing. De voordelen van een horeca oproepsysteem:

  • Gastvrij en klantvriendelijk: tevreden klanten
  • Efficiënt: minder werkdruk
  • Zet wachttijden om in service
  • Geen wachtrijen meer

Bent u geïnteresseerd in een oproepsysteem voor uw horecaonderneming? Neem dan contact met ons op via 030 268 2957 of door een mail te sturen naar sales@oproepsystemen.nl. Wij adviseren u graag over het product dat het beste past bij uw zaak.

Efficiënte communicatieoplossing in de horeca

In de horeca zijn de kwaliteit van de service en klanttevredenheid belangrijke speerpunten. Met de diverse oproepsystemen zorgt u ervoor dat het uw gasten ook tijdens piekmomenten aan niets ontbreekt. Gasten roepen zelf een ober op als zij een bestelling willen plaatsen of u geeft uw gasten een coaster-pager mee, zodat u hen gemakkelijk oproept als de bestelling klaar is. Een oproepsysteem is ook een optie voor het verbeteren van de onderlinge communicatie tussen uw medewerkers in de keuken en bediening. De keukenmedewerkers geven de collega’s in de bediening via het oproepsysteem een seintje dat de bestelling klaarstaat, zodat de medewerker direct de bestelling kan ophalen en uitserveren. Dit zorgt voor een hoge efficiëntie, meer tevreden klanten en een hogere omzet.

 

Populaire oproepsystemen voor de horeca

Oproepsysteem gasten

Met het gasten oproepsysteem verhoogt u de servicebeleving van uw gasten. Dankzij dit systeem hoeven uw klanten niet meer in de rij te staan wanneer ze op hun eten wachten. U kunt meer klanten bedienen en uw gasten zullen wachttijden niet meer als vervelend ervaren. Hoe werkt een gasten oproepsysteem?

  1. De klant plaatst een bestelling
  2. U geeft de klant een coaster mee
  3. Wanneer de bestelling klaar is, krijgt de klant een seintje via de coaster
  4. De klant komt zijn bestelling ophalen en levert de coaster in

Voorbeeld van een gasten oproepsysteem:

Keuken oproepsysteem

Een oproepsysteem in de keuken verhoogt de efficiëntie van uw medewerkers. Het keukenpersoneel roept het bedienend personeel op wanneer er een bestelling gereed is. Op die manier wordt de bestelling snel uitgeserveerd. Zo wordt de wachttijd voor gasten zo kort mogelijk gehouden.

  1. De keuken roept de bediening op wanneer de bestelling klaar is
  2. De bediening in de zaal wordt persoonlijk of collectief gewaarschuwd
  3. De bediening haalt de bestelling op om te serveren

Voorbeeld van een keuken oproepsysteem:

Bediening oproepsysteem

Met het bediening oproepsysteem staan gasten direct in verbinding met de bediening. De gast drukt op de oproepknop en het bedienend personeel ziet direct bij welke tafel ze moeten zijn.

  1. De klant drukt op de oproeptoets wanneer hij bijvoorbeeld een bestelling wil plaatsen.
  2. Het nummer van de tafel wordt weergegeven op de ontvanger van de bediening
  3. De bediening gaat naar de tafel om de bestelling op te nemen

Voorbeeld van een bediening oproepsysteem:

Ontvang meer informatie

Neem vrijblijvend contact op met Bee-Line voor informatie over onze oproepsystemen!

Oproepsystemen voor elke horecagelegenheid

Oproepsysteem hotel

In hotels is de ervaring van de gast ontzettend belangrijk. Een gast moet zich welkom en op zijn gemak voelen. Onze oproepsystemen geven u de mogelijkheid om optimale service te bieden en dragen bij aan de ultieme hotelervaring van uw gasten. Naast extra service bieden onze oproepsystemen voor hotels u en uw medewerkers ook de mogelijkheid om zo efficiënt mogelijk te werken.

Meer over oproepsysteem hotel

Oproepsysteem restaurant

Als horecaondernemer weet u dat tevreden gasten zorgen voor een stijgende omzet. Een oproepsysteem verhoogt de tevredenheid van uw gasten én de efficiëntie en tevredenheid van uw medewerkers. Voor uw klanten zet u wachttijden om in service dankzij het gastenoproepsysteem. Efficiëntie verhoogt u met de oproepsystemen voor medewerkers, zoals het keukenoproepsysteem.

Meer over oproepsysteem restaurant

Oproepsysteem casino

Door een optimale communicatie tussen de croupier en het bedienend personeel ontvangen gasten sneller hun drankjes en zal uw omzet stijgen. Ook wanneer een gast moet wachten op een tafel, bieden onze oproepsystemen uitkomst. U geeft de gast een coaster waarmee hij wordt opgeroepen als de tafel klaar is. Zo hoeven uw klanten nooit onnodig te wachten en draagt u bij aan een ultiem avondje uit.

Meer over oproepsysteem casino

Voordelen van oproepsystemen

De oproepsystemen zijn geschikt voor iedere horecagelegenheid en hebben voordelen voor zowel de gasten als de horecaonderneming. De gasten hoeven met het gasten oproepsysteem niet in een lange wachtrij te staan en niet in de gaten te houden wanneer de bestelling klaar is. In plaats daarvan bepaalt de klant zelf waar deze wacht en kan hij of zij tijdens het wachten bijvoorbeeld gezellig bijkletsen of alvast een drankje drinken. Tijdens een etentje kan de ober de gast daarnaast nooit ‘over het hoofd’ zien met het gasten oproepsysteem. Voor de horecagelegenheid is het ook prettig dat er geen wachtrij ontstaat, waardoor gasten altijd snel worden geholpen én de bediening de gasten altijd op het juiste moment van dienst kan zijn.

 

Contact met Bee-Line

Heeft u vragen over onze horeca oproepsystemen? Neem dan direct contact met ons op via 030 268 2957 of door een mail te sturen naar sales@oproepsystemen.nl.